Srpen

Sobotní výlet  17.8.2019
P O Z V Á N K A

na sobotní výlet 17.8.2019 z Ramzové do Branné na staroměstské trubičky.

Výlet se uskuteční v sobotu 17.srpna 2019. Sraz účastníků bude na vlakovém nádraží v Žamberku v 6,10 hod. Pojedeme vlakem v 6,20 hod. přes Letohrad, Dolní Lipku a Hanušovice do žst. Ramzová, kam vlak přijede v 8,33 hod. Plné jízdné je 114.-kč a slevu z této částky si každý uplatní dle svých možností.

Z nádraží v Ramzové budeme stoupat po červené TZ až na rozcestí Nad Dobrou vodou (2,3 km a převýšení 200 m). Odtud budeme sestupovat po modré TZ k rozcestí Nad Splavem. Zde odbočíme vlevo a po zelené TZ půjdeme až k viaduktu pod hájovnou Banjaluka. Odtud budeme pokračovat stále podél říčky Branné po žluté TZ až na rozcestí pod Mariánským pramenem. Odtud po svahu kolem Mariánského pramenu vyjdeme na náměstí v Branné ke známé cukrárně.

Po sladkém občerstvení se stejnou cestou kolem Mariánského pramenu vrátíme na rozcestí pod ním a budeme pokračovat po žluté TZ k nedalekému nádraží.

Délka celé trasy je cca 9,5 km a vede stále po tvrdých cestách (mimo krátkého výstupu kolem Mariánské studánky do náměstí v Branné ) takže jí mohou absolvovat i trochu zdatnější školáci.

Odjezd z vlakového nádraží v Branné je v 15,38 hod. s přestupem v Hanušovicích, Dolní Lipce, Lichkově a Letohradu. V Žamberku má být vlak v17,42 hod. Plné Jízdné za cestu zpět je 103.-kč.

Výlet připravil Vláďa Hovorka
Výletu se zúčastnilo 25 turistů, počasí výborné, náleda též.

31.8.2019 Vyhlídkové vrcholy,  KČT Jablonné n/O, více na:

31.8. - 1.9.2019 Cyklo podle Metuje a Úpy, více zde:
Výletu se zúčastnilo 11 turistů, počasí bylo vynikající nekdy až moc teplo.
Markovi děkujeme za perfektní organizaci. Pršet začalo, až jsme nastoupili v cíli do cyklobusu.